tirsdag, maj 11

Himmelsk hittegods...

Kender du dét at man har nogle yndlingsting som så pludselig laver et forsvindingsnummer, der bare er effektivt og uanset, hvor man leder, hvem man snakker med og hvor mange efterlysninger, man laver, så er der bare ingen effekt og tingene er så forsvundne som havde de aldrig eksisteret?
Og så lige pludselig dukker de op igen et sted, hvor man ville have svoret på, man havde set efter indtil flere gange??
Den oplevelse har jeg lige haft med de to ringe her og med ørestikkerne. Alle tre favoritsmykker, så jeg er slet ikke landet endnu efter at have fundet dem.
:-D






3 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det er dejligt at du har fundet dine smykker igen Karin og somme tider dukker de som du selv konstaterer op de mærkeligeste steder.
God dag.
Michael

Mia Folkmann sagde ...

Det kan være, at du har en drillenisse i huset... ?! Jeg kender udmærket det med at tingene bliver væk for én, men jeg er også nogle gange så distræt, at jeg kommer til at lægge tingene de underligste steder... ;-)

Madame sagde ...

Ja, det kan du tro jeg kender - hvor var det godt, du fandt de smukke smykker igen :-)