tirsdag, maj 11

Sex on legs

For snart længe siden hørte jeg udtrykket "Sex on legs" i et tv-program. Det var en mand, der fortalte om sine følelser for sin kone efter mere end 20 års ægteskab og jeg faldt både for hans måde at sige det på og for udtrykket som sådan.
Da ham her dukkede op på min altan for et par dage siden, om jeg til at tænke på det igen, for han er da godt nok sexet: Ren, rå mandig bredskuldrethed, der rækker så langt ned over ryggen, at han næsten er nødt til at skræve på sine små spurveben.
Jeg har måttet kæmpe lidt for at få billederne, for han er ikke så vild med den effekt, han har på mig. Han er faktisk lige kvik nok til at stikke af, men nu lykkedes det mig alligevel at få et par billeder, som jeg kunne dele med jer.




4 kommentarer:

Mia Folkmann sagde ...

Han er da en dejlig fyr! Jeg er sikker på, at der nok er en lille spurvepige, der falder for ham med et brag... ;-)

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, Karin! Det kræver en engels tålmodighed at fotografere fugle :-)

Ha' en god søndag!

ann sagde ...

Han er da cute :-)))

Margrethe sagde ...

Han ser ud til at være faldet i søvn? - han er vel nok nuttet! ;0)