lørdag, december 11

Fransk xxxxx, vask og .....ærgrelse.

Der opstod en spontan en situation her i går.

Planen var lagt og alt var klart.

Før arbejde ville jeg lige hente et par julegaver hjem og ordne et par andre småting, så jeg skulle afsted en halv times tid før sædvanligt.

Troede jeg.

Bedst som jeg var ved at gøre klar til at tage afsted, lettede mit glas med cola i et elegant lille hop.

I en nydelig saltomortale fordelte det indholdet ud over trappestigen,

gulvet

væggen

og et par møbler

før det smadredes i en milliard stykker mod gulvet.

Kan et vinglas være selvmordsbomber??? Ja! Eksplosionsagtigt er ikke for stort et ord.

Jeg følte mig som en fransk xxxxx over ikke at have passet bedre på.

Programændringen medførte vask af gulv, væg og trappe - ovenpå, udenpå, nedenunder i forsigtighed, mens jeg samlede alt det glas sammen, jeg kunne finde. Og et reduceret tidsrum til at nå alt det andet.

Det er ikke alt, man skal fotografere, i stedet får I denne smukke plante at se på.

Og så snakker vi ikke mere om dét!!


2 kommentarer:

Inge sagde ...

Hahaha.. øhh undskyld.. ;-) men det billede jeg får inde i hovedet ser altså sjovt ud.. en cola der beslutter sig for at forlade denne verden, og tager dine planer og tid med sig.. :-)
Hav en dejlig søndag.

queserasera sagde ...

Jamen jeg bliver også bedre og bedre til at grine ad det. Derfor måtte det også lige deles.

Dejlig søndag også til dig.

:-D