mandag, august 22

Blomsterfestival 2011 - Asgård og Bifrost


Det fremgår ikke ret tydeligt, men der står Midgard med bittesmå cyklamenfarvede minialpevioler med en let kruset kant. Fint så det ud.




Så var der lavet en regnbue - Bifrost - der bugtede sig op til porten til Asgård. Der var komplet med brændende fakler og det hele.







Regnbuen tæt på.



Og så havde den planteskole, der stod for denne opstilling, sat en kasse med dels nogle varianter af Fruity Mint, og noget "græs", der smagte af hvidløg, men det, der fik min udelte interessen var Stevia, som jeg har været "jagt" efter.


Stevia er nemlig meget sødere en sukker uden det usunde og jeg tænkte, det ville være et hit i mine isteer, hvor jeg til nu har brugt lakridsrod, som fungere upåklageligt i nogle af blandingerne, men det er jo ikke alt, der bliver beriget af smagen af lakrids, så jeg mangler et mere neutralt smagende sødemiddel.


Men jeg fulgte opfordringen på kassen og smagte på sagerne og Stevia skal afgjort findes og hjemføres... bare en 4-5 potter eller måske en tørret udgave, hvis det overhovedet er til at få....



Ingen kommentarer: