lørdag, januar 1

Farverigt og smukt farvel til 2010

Jeg er i den heldige situation, at jeg bor "oppe under himlen" og med en fantastisk udsigt over Kolding midtby, så det ville være fuldstændigt spild at bruge penge på fyrværkeri. I stedet lader jeg "de andre" om at punge ud og når vi har skålet det nye år velkommen, pakker jeg mig ind og går ud på altanen med mit kamera.

Også i år fik jeg nogle fine billeder. Et lille udvalg kan ses her:
















Med dem vil jeg sige tak for 2010 her på bloggen og jeg glæder mig til 2011 og de oplevelser, der kommer med det nye år.

6 kommentarer:

Mia Folkmann sagde ...

Sikke nogle flotte fotos, du viser på din blog. Især vinterbillederne er da helt utrolige... ;-) Godt nytår til dig også...

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Dejligt nyt look din blog har Karin, og skønne skønne billeder.
Godt nytår til dig og dine.

Inge sagde ...

Det er meget flotte billeder du har taget nytårsnat..
Du og dine ønskes et dejligt 2011

queserasera sagde ...

Mange tak, Mia. Et rigtig godt 2011 også til dig og din familie.

:-D

queserasera sagde ...

Tak også til dig, Michael. Jeg syntes godt nok, den trængte til et løft.

Godt nytår.

:-D

queserasera sagde ...

Tak Inge, og i lige måde.

:-D