torsdag, januar 6

Sejrsrunde

I dag fik jeg faktisk taget mig sammen.

For et par år siden købte jeg et sølv-marguerit-armbånd på nettet, som jeg godt vidste, ville være for langt og som jeg havde intentioner om at korte af - hvor svært kan det måske lige være???

Da pakken kom, vidste det sig, at det var lidt mere kompliceret end jeg havde tænkt mig, for der var ingen åbning i leddene, så dee kunne ikke bare skilles ad, som jeg havde planlagt. Ergo røg smykket i skuffen og blev uglemt.

Når noget er uglemt, dukker det regelmæssigt op i tankerne og er lige så behageligt og hyggeligt som en skarp sten i skoene.

Det burde der være en lov imod.

Men i dag tog jeg mig sammen og fandt en tang frem og så lavede jeg bare den åbning, jeg skulle bruge, fjernede to led og flyttede låsen og på få minutter passede armbåndet perfekt.

Og jeg havde to led i overskud. Og et par perleøreringe, jeg ikke bruger mere.

Så fik jeg en god ide.

Ideen ser du her:


Leddene fra armbåndet blev skilt ad og perlerne fra de gamle øreringe flyttet over på dem.

De er blevet testet i dag og er rigtig rare at have på. Og de pynter også.

Der er optræk til at de kunne blive yndlingsøreringene i 2011.

:-D

5 kommentarer:

Inge sagde ...

Wauuu jeg er imponeret, både over at du tager fat i det uglemte, og fjerner stenen i skoen, og over øreringene.. De er super flotte.
Tillykke med dit nye smykkesæt. :-)

Lene Megan sagde ...

Super flot! Godt du fik taget dig sammen og så skal det da fejres! :)

God aften til dig.

queserasera sagde ...

Tak, Inge. Jeg pusler med at få taget et billede af hele sættet og helst i dagslys, så det bedre kan ses.

:-D

queserasera sagde ...

Megan: Dét vil det også blive. HVER gang, sættet bliver brugt.

:-D

Mia Folkmann sagde ...

De er da smukke, så jeg kan godt forstå, hvis de bliver yndlingspynten til ørerne... ;-)