fredag, juni 3

B som Bøger

I dag er ABC scandinavias 2. runde af bogstavlegen nået til B.

B'et repræsenterer for mig nogle af mine bedste venner: bøgerne. Jeg har læst med stor glæde og sult siden, jeg var barn og kan i dag slet ikke forestille mig en dag uden at have læst bare lidt. Det sker da, men det er ikke ofte og går der måske endda flere dage, kan jeg tydeligt mærke det på min trivsel.

Jeg læser med glæde og for at lære og lade mig inspirere indenfor mange fag og mange genrer.

Du kan se flere forslag til bogstavet B her.

6 kommentarer:

Malys krok sagde ...

Bøker er et godt valg!Gjennom å lese oppdager en stadig nye ting! Spennende er deg og! -Margit-

Rasmine sagde ...

Din læsekrog ser hyggelig ud

Jeg har også altid læst. Før i tiden naturligvis af lyst. Nu er jeg træt af bøger. Alligevel læser jeg - det er en vane, som det er svært at gøre sig fri af, selv om man egentlig har mistet lysten og synes at bøger ere irriterende tids- og pladsslugere. Sådan er det i alt fald for mit vedkommende. Mærkeligt!

queserasera sagde ...

Helt enig, Margit, bøger kan bibringe en så mange oplevelser.

:-D

queserasera sagde ...

Rasmine: Dét lyder bare ikke som en rar situation at være i. Jeg føler med dig.

:-)

Mona sagde ...

I sällskap av en god bok känner man sig aldrig ensam.

Melusine sagde ...

Jeg kunne aldri vært foruten bøkene,
godt valg!