lørdag, juni 4

Dagens kreative indfald.

I dag fik jeg lige en ide med et par ørestikker og et par perleøreringe, jeg aldrig er blevet glad for at bruge. Begge dele var ubehagelige at gå med, så de blev skrinlagt og har bare samlet støv i alt for lang tid. Men jeg fik sådan en lyst til at pynte mig med noget nyt tingeltangel, så jeg gik på rov i gemmerne og fandt på at flikke dem sammen.

Stikken blev klippet af cirkonerne, der blev sat en o-ring både for oven og for neden. Dermed kunne jeg sætte perlerne i den ene o-ring og den anden o-ring bruges til at stikke mine yndlingsørebøjler i.

Det tog godt nok ikke mange minutter, men det kom bag på mig, hvor godt det blev. De fungerer rigtig godt og er virkelig behagelige at gå med. Og så har jeg matchende øreringe til de af mine perlekæder, der har lyserøde perler i.

Slet ikke dårligt.

Ingen kommentarer: