fredag, november 5

Date med Andrik og alternativt venskab

I sommer var jeg på skovtur i den lokale skov, hvor der også er en smuk skovsø.

Jeg havde sat mig godt tilrette ved søens bred og fundet min medbragte bolle med kylling og bacon frem samt en flaske kølig iste af den hjemmebryggede slags, da jeg fik selskab.

Af den kontaktsøgende slags.

Nærmest en improviseret date.


Der blev i hvert fald kastet lange blikke efter mig.

Jeg er sikker på, det var mig, blikkene gjalt og ikke mit brød.

Ganske få meter fra mig til den anden side var der også selskab. En andemor med ællinger, der alle solbadede.


Se lige der i forgrunden. Ligner det ikke en blishøne, der har søgt nye venner??
_________________________________________________________________
Abc Skandinavia er nu i gang med en ny runde af bogstavblogs og du kan se flere bud på A'et her.


14 kommentarer:

Gunsside sagde ...

En flott "Andrik" du viser der i gresset
God Helg ;)

Annette's space sagde ...

Jo det er da en blishøne der ligger der. Måske var den ensom ?
Skønt valg for A :-))

Madame sagde ...

Dejlige billeder, Karin, og herligt at du er med i den nye ABC :-)
Rigtig god weekend til dig!

Michael Seeger Hanmann sagde ...

En sjov leg med de bogstaver, og gode billeder Karin, selvfølgelig er det ikke brødet andrikken er interesseret i.
God weekend.

queserasera sagde ...

Gunsside: Tak og god weekend til dig.

:-D

queserasera sagde ...

Anette: Den ser ud som om den i så fald har fundet et godt middel mod ensomheden. Hyggeligt ser det ud.

God Weekend også til dig.

:-D

queserasera sagde ...

Madame.

Tak og god weekend.

:-D

queserasera sagde ...

Tak, Michael.

God og solrig weekend.

:-)

TorAa sagde ...

Tenke seg til, en andrik forelsket i fotografen;-)

Herlig innlegg

Kamelryttersken sagde ...

Kos :)

Vilt og vakkert sagde ...

Heisann!
Morsomme bilder av andefamilien ;:OD)

Melusine sagde ...

Hvilken herlig historie!
And søker kontakt - kanskje en datingside online kunne hjelpe om du ikke var interessert?

;)

qehenne sagde ...

Så koselig selskap du fikk da. Av andre alternativer er da And en hyggelig date.

Inge sagde ...

Dejlige billeder der emmer af sol og sommer
Hav en skøn uge :-)