søndag, november 21

Det er næsten for godt til at være sandt....




.... men det passer faktisk.


Siden jeg overtog denne lejlighed for knapt et år siden, har jeg været uden vaskemaskine. Det vil sige, at jeg har vasket bluser, undertøj og de sartere tekstiler i hånden. Alle sammen. Hver gang.


Jeans, håndklæder, sengetøj mm. er blevet slæbt på møntvask. Alt sammen. Hver gang.


Men nu er det lykkedes at nå dertil, hvor jeg kan gå på julegaveshopping efter en vaskemaskine til mig selv og det er næppe til at forestille sig, hvor kulret, jeg ind imellem kan blive over dét.


De første 2-3 uger er det ikke sikkert, jeg kan nå at blogge, spise, sove, finde en kæreste, se venner eller familie eller andet. Jeg skal bare sidde og se forelsket på min fine nye maskine, der vasker mit tøj for mig.


Jeg har på fornemmelsen, at julestemningen her i hytten kommer til at vare rigtig længe i år.


Men først skal den vælges.... Måske herfra??


:-D

1 kommentar:

Inge sagde ...

Det kan jeg virkelig godt forstå du glæder dig til, det er en af de maskiner jeg nødigst ville undvære.. :-)