torsdag, november 4

Efterårsløv

Nu har tanken om, at jeg altså burde tage i skoven ligget på lur rigtig længe, så da den dukkede op igen i dag, røg jeg op af stolen, i overtøjet og ud af døren.

Hurtigt.

Faktisk lige hurtigt nok.

Jeg fik kom nemlig afsted med et kamera, hvis batterier i den grad sang på sidste vers, så jeg kom hjem igen med lungerne fulde af frisk luft og et gennemblæst sind, men billederne var der langt imellem.

Så må vi bare dele, dem der er.

Brombærblade og her nedenfor nogle andre nogen, jeg ikke ved, hvad er udover, at de er flotte og røde.


Og så var der denne skråning, der kaldte på forevigelse.
Jeg kravlede over en grøft og over på en stamme og videre hen på en stub for at hoppe ned på den stamme, der gav den bedste vinkel.
Ét skud var der tilbage i kameraet, før det var slut. Så måtte jeg vende om. Det kunne jeg bare ikke, for stammen var alt for glat, så der skulle en helt anden rute til, for at forsigtig-Petrine her ikke drattede ned og slog sig.


Nu sidder jeg og nyder den hjemmelavede tomatsuppe og planlægger en ny ekspedition. Med friske batterier til "skyderen".

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er dejligt at se, at du er begyndt at skrive blog igen, Karin. Ja farverne i skoven er helt utrolig smukke i øjeblikket.

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Der er knald på farverne i naturen lige nu Karin, synd at du løb tør for batteri, men så må du ud igen, når der er fuldt opladt.
God aften Karin.

queserasera sagde ...

Tak, Madame, det er godt at være igang igen. Det kan jo ikke rigtig undværes i længden.

:-D

queserasera sagde ...

Jeg er klar igen i morgen, Michael, så jeg krydser fingre for, at vejret er fint og tørt.

:-D