tirsdag, maj 31

Citatleg m. fotoprogrammer og mønstre

Du har helt ret, det her citat har vi set. I dag endda!


Men der er en grund til, at jeg poster det igen. Jeg har på det seneste postet mange sådanne citater uden at gøre det store ved dem, for lige nu leger jeg bare.


Baggrunden med bladene er mit nye tørklæde, som jeg har fotograferet for at bruge det som baggrund. Det blev ikke nogen ubetinget succes, så i dag har jeg også for første gang leget med airbrush, hvor det sorte var blevet noget "snusket". Citatet har jeg også selv oversat og lavet printscreen af, så jeg kunne billedbehandle det og lægge den tynde blå ramme om, før det blev kopieret ind i billedet af tørklædemønstret og gemt.


Og egentlig er det da blevet noget mere dekorativt af det, hvis jeg selv skal sige det.


:-D

Ingen kommentarer: