onsdag, februar 1

Uge 4 - Nu med billeder

Det kommer til stadighed bag på mig, hvor stor forskel mine rammer gør for min trivsel.

Men det kan de.

Stuen er færdig nu, der mangler kun at komme lidt flere bøger i reolen og siden en god ven - det er dig, Niels - i søndags hjalp mig i kælderen med den ene sofa, har jeg næsten camperet i stuen, fordi der er så hyggeligt at være.

Og så er det kommet fuldstændig bag på mig, hvor meget varme der er forsvundet op i ingenting tidligere. Som tingene står nu, har jeg kunnet gå fra at have radiatoren kørende på 3 til at sætte den på 2 og stadig have en rigtig god temperatur. Før var det bare koldt på den rigtig friske måde.




Foruden at der nu er langt mere åbenhed og plads i stuen.




Og lige om lidt er jeg også færdig med hemsen....


Det tager kun lige 4 dobbeltvagter og en søndagsvagt og en dag med en rimelig energi, så er det sidste også på plads dér.


:-D


2 kommentarer:

Hazel sagde ...

Hvor ser det godt ud! :)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Det er rart at få ryddet ud engang imellem og jeg forstår godt at du hygger dig nu:O)