lørdag, april 17

ABC i ord og billeder: Altanvejr

I denne uge kaster vi os ud i 3. runde af ABC i ord og billeder og mit bud på a-ordet er altanvejr.
Udsigten har jeg jo vist og den er taget fra altanen, der ligger i læ, så jeg har kunnet sidde derude - med stor sweater og tørklæde på - de sidste dage, hvor solen for alvor er kommet til magten.
I et anfald af forårsfjas fandt jeg også på, at jeg da ville have en lille 'plæne', så her er den:

Det er nu ikke græs, men karse, jeg har sået.
Der er flere bud på A-ord her.




5 kommentarer:

Henny sagde ...

Altanvejr, ja, lad os få noget mere af det! Men lige nu er det vulkansk aske og stormvejr, der er mest fremherskende.

Mia Folkmann sagde ...

Du har da godt nok en skøn udsigt, og en altan er bare så hyggelig. Din sunde "græsplæne" er også fin... :-)

Annettes space sagde ...

Når man, som jeg også selv gør, bor i lejlighed er det skønt at have en altan, især een der vender den rigtige vej.
Dejligt valg for A :-))

Petunia sagde ...

Altanen er brukt mye her også i sommerhalvåret og det er bare deilig å nyte dagene der ute. I dag er det alt for kaldt og vinden står rett på. Vi våknet faktisk til snø i morges...
Men april er april...

TorAa sagde ...

Er det ikke herlig når vi igjen kan nyde solen fra vår altan.
Noe vi har gjort mye i det siste. Med baldakinen ute, blir det riktig så varmt i ettermiddags solen.