mandag, april 12

Der er stilhed og så er der stilhed...

Der har været noget stille her på bloggen i sidste uge og i dag er der det næsten også.
Grunden har været, at vi - min eksmand, svigersøn og jeg - har brygget på en overraskelse, smedet rænker og haft hemmeligheder i stor stil. Det har været så spændende og jeg har glædet mig i en grad, så der ikke har været plads til så meget andet i hovedet på mig, men jeg kunne jo ikke skrive om det.... og altså heller ikke om andet, for det var der slet ikke fokus og koncentration nok til. Så var der jo ikke andet at gøre end at forholde mig tavs.
Overraskelsen løb af stabelen i lørdags og i går og jeg skal nok fortælle alt om det, men jeg skal lige selv have detaljerne fordøjet og sorteret, så vi alle slipper for en rodet omgang snak, der hverken er hoved eller hale i. Indtil da vil der være lidt mere stilhed, men den vil have en anden grund og opleves også helt anderledes på denne side af skærmen end stilheden i sidste uge gjorde.
I dag bliver centrum for alle anstrengelserne 25 år og det lykkedes over al forventning at overraske hende i en grad, så hun vist føler sig gennemfejret og trænger til en stille dag.

Jeg vender nu stille og roligt tilbage med alt om weekenden bid for bid.
I mens stiller jeg lige en buket anemoner, jeg plukkede i skoven for knapt en uge siden.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Tillykke med din datter, Karin - det lyder vel nok spændende med jeres overraskelse :-) Jeg glæder mig til at læse, hvad I fandt.

queserasera sagde ...

Hej Madame.

Tak. Det var også spændende og jeg har nu postet det første par indlæg om vores aften. De er dog postet i omvendt rækkefølge: Optakten kommer først, dernæst Overaskelsen.

:-D