tirsdag, marts 30

mandagstema: lidelse

I dag er ”lidelse” valgt som mandagstema.

Jeg har lånt et par billeder, min datter to i Moskva, da hun boede der i 4 måneder sidste forår. Det er ikke billeder af den ultimative lidelse, jeg er helt klar over, at det kunne være meget værre, men jeg synes, fotografierne tegner et billede, der virker på trøstesløst og afmægtigt på mig.

Tænk at bo i blokke som disse?


Eller at være nødt til at beholde en bil som denne og holde den sammen med pakketape.


Hvordan mon det påvirker ens livslyst og sundhed i det lange løb??
Du kan finde flere forslag til billeder på lidelse her.

2 kommentarer:

Bente sagde ...

Jeg er af den faste overbevisning, at det ikke kan undgå at påvirke en, hvis man lever under sådanne vilkår. Hvis omgivelserne er trøstesløse, så er det svært at undgå selv at blive/være det.

Meget sigende billeder ;-)

queserasera sagde ...

Jeg tror, du har ret, Bente. Det var i nogen grad den oplevelse, jeg havde i den uge, vi var der.

Karin