tirsdag, marts 23

Når safterne stiger.

Og det har jeg jo kunnet mærke, de har gjort det sidste stykke tid, så nu er der endelig ved at være orden i perlerne og alle værktøjerne igen, så jeg hygger igennem med at gå i 'perleværkstedet' for tiden. Det foregår her ved mit spisebord, hvor jeg leger med nye farver og kombinationer, færdiggør projekter, der har overvintret i tålmodig venten på, at jeg igen fik overskuddet og tiden til at tage mig af dem og i dag blev jeg sørme færdig med et smykkesæt, jeg fik ideen til i efteråret.



Herunder er et udsnit, så man kan se perlerne tæt på.



Sættet er lavet af ferskvandsperler, Swarovski krystaller i lys koral, perler i Sterling sølv, granater og rosenkvarts og låsene er af Sterling sølv.




Tror man på stenenes kraft, så skulle det være et smykkesæt, der kan tiltrække kærlighed. Hvem vil ikke gerne tiltrække kærlighed??? Med min charme og stenenes kræfter bliver jeg godt nok uimodståelig....


;-)

Ingen kommentarer: