mandag, marts 1

På arbejde med lange ører.

Jep, jeg er vist ved at være på mærkerne igen i energimæssig forstand. Det skyldes ikke mindst, at jeg på ret kort tid havde sat skik på hytten igen i formiddag - jeg er stadig mere end himmelfalden, hver gang det lykkes, fordi der stadig står 'Rodehoved' tatoveret på min rygmarv og min hjernebark (har jeg overhovedet sådan én?) - og jeg nyder når der er rolige overflader og overblik omkring mig.

Pillerne er bestilt og afhentet, så nu er der fred og ingen fare på den front. Sengen er redt og uh, jeg skal ikke ret sent i seng i aften og der er rene håndklæder på badeværelset. Det er ret sjovt at så relativt små ting, som jeg altid har kunnet tage for givet nu er blevet noget, der i den grad tiltrækker min opmærksomhed og værdsættelse.

Og så var det faktisk ret hyggeligt at være på arbejde i aften, men jeg har også siddet på en undersøgelse, der er ret hyggelig. Det er faktisk sjældent, der er nogen, der bliver rigtig ubehagelige på den. Jeg fik nu ret lange ører, for den kollega, der sad tættest på mig, var i gang med en undersøgelse om bøger og bogkøb, så det var lige noget, jeg godt ville have haft lidt bedre styr på. Det skal jeg nu nok få i morgen, tænker jeg.

Da jeg kom hjem, lå der endda også indtil flere hyggemails, så det kan vel ikke blive meget hyggeligere... Men det må da gerne prøve..

Ingen kommentarer: