fredag, februar 12

ABC i ord og billeder: Udsigten

I denne uge er Petunias abctema nået til U og så er temaet oplagt for mig: I skal se min udsigt.

For kun 2½ måned siden flyttede jeg ind i den lejlighed, hvor jeg bor nu. Det er ikke bare en umanerlig dejlig lejlighed i sig selv, den har også en virkelig fin udsigt over Koldinghus og Kolding Midtby. Jeg kan slet ikke lade være med at fotografere min udsigt, så her får I den i solskin, ved daggry, i snevejr og nytårsaften, da fyrværkeriet brød løs:

















Mit stuevindue er samtidig min altandør og giver mig mulighed for at se mig mæt på byen, mens jeg sidder og spiser ved spisebordet.



















22 kommentarer:

Madame sagde ...

Wauw, sikke nogle dejlige billeder, Karin - der bor du godt, kan jeg se ;-)

queserasera sagde ...

Du kan tro, her er godt. Men jeg kommer også fra 5 måneder i et lejet kælderværelse, så jeg kan virkelig værdsætte forskellen.

Lys og luft har aldrig været mere velkomne.

:-D

Maria sagde ...

Oj, vilken härlig utsikt du har från din lägenhet!
Bilderna är helt underbara!
Trevlig helg!

Maria sagde ...

Så många fina bilder på en jätte fin utsikt.
Ha en bra dag!

Living next to me sagde ...

dette var flott utsikt , vi har moret oss med å ta bilder her også på forskjellig tid , men nå er det bare pent men ikke vakkert , for det er is og snø over alt og ikke hav..Vakre bilder F

HildeS sagde ...

Det var utsikten sin det ja. Kjempefin.

queserasera sagde ...

Maria: Tak for rosen.

:-D

Lise sagde ...

Vakkert! særlig himmelen.

queserasera sagde ...

Living next to me: Det er sjovt at tage billeder af det samme motiv som året skifter. Det har jeg også nydt meget.

Jeg har også enkelte træer i den lokale skov, som jeg har taget billeder af efterhånden som de skiftede farve.

:-D

queserasera sagde ...

HildeS: Tak.

Unknown sagde ...

Åh hvilken deilig utsikt!! Skjønner godt at det ble så fine bilder av en slik!

Unknown sagde ...

Morrn.

Många fina bilder, och så fint du bor, med vacker utsikt.

Hade bra.

Hasse A

Hage og Foto entusiast sagde ...

Mange flotte bilder. Likte den rødflammende himmelen :)

Petunia sagde ...

Herlig med slik utsikt:) Man kan virkelig nyte!!!

Vilt og vakkert sagde ...

Heisann!

Nydelige utsikter!
Go´hælj!

Henny sagde ...

Det var nogle flotte udsigter, du har fra din lejlighed.

TorAa sagde ...

Med en slik utsikt kan man jo leve svært så vidunderlig

queserasera sagde ...

1000 tak for alle jeres kommentarer og komplimenter.

:-D

Karin

Gunsside sagde ...

Det var fine utsikter
Morsomt å se hvordan det hele tiden skifter;)

Melusine sagde ...

Noe så fantastisk å ha et sted å bo som er trivelig og samtidig ha en slik flott utsikt!

queserasera sagde ...

Gunsside: Tak. :-D

Jeg glæder mig også til at følge udsigtens udvikling som månederne, årstiderne og vejret skifter.

queserasera sagde ...

Melusine: Du kan også tro, jeg er glad for stedet her. Det er et rigtigt hjem og bliver hele tiden bedre og bedre.

:-D