fredag, februar 26

Fantastisk, fed og fabelagtig fredag.

Nøj, jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft så god en dag og jeg kan stort set ikke huske, hvad jeg har lavet i dag. Men nu prøver jeg alligevel.

Det, der ubetinget har fyldt mest i min bevidsthed i dag er, at jeg har fået løn og betalt husleje -jeg har fået en 'mani' med at overføre den så snart lønnen går ind, så dét i hvert fald er på plads. En ting er at måtte gå småsulten i seng, men det er et væsentligt lyspunkt at have tag over både hoved og seng. De øvrige regninger blev betalt i samme 'postgang', da det var gjort, var der stadig så mange penge på kontoen, at jeg åbenlyst skal have mad hver dag i denne måned og jeg kan endda skrue kraftigt ned for stivelsen, der ellers har båret igennem i denne måned. Som om, det ikke var nok, vil der være overskud nok til, at jeg kan gemme lidt, hvis nu maj bliver lige så mager på vagter - og dermed indtægter - som den var sidste år og der stadig ikke er dukket et fornuftigt supplement op. Men det er faktisk ikke det hele... i dag var der også brev fra kommunen om, at jeg er blevet tildelt boligsikring på ca. 750 kr, så pengene vælter bare ind.

April er ikke noget problem, jeg ved allerede, at vi har så meget at lave i den måned, at Norstat er i gang med en ansættelsesrunde og vi skal til at lave face 2 face undersøgelser i dagtimerne en del af tiden, så det kursus i januar var en super investering 3 lønnede timer.

Jeg er glad, glad, glad..... og måske også en anelse begejstret. Og lettet. Og måske lidt overgearet. Men i hvert fald glad!!

Formiddagen herhjemme er gået med tøjvask og lidt læsning og før telefonvagten, var der lige en gang supermarkedsspionage, der skulle håndteres. Det er det blevet, så det timetallet til udbetaling i april er allerede helt fornuftigt.

I morgen skal jeg sydpå og hygge med min mor. Det er længe siden, jeg har været der og jeg glæder mig, men der vil næppe blive blogget så meget i morgen af samme grund.

God weekend til jer alle.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber, du har haft en dejlig weekend sammen med din mor, Karin. Og det lyder nu rart, at der er fod på økonomien, for det er frygtelig opslidende at have økonomiske problemer.

Ha' en god mandag!

queserasera sagde ...

Jeg nåede i hvert fald nogle gode timer sammen med hende og så vil jeg tænke på hende, når jeg i aften kan kravle i en nyredt seng.

En god mandag også til dig.

:-D