mandag, februar 22

Mandagstema: Sporty

Denne uges mandagstema fik mig godt nok på arbejde, for jeg er ikke umiddelbart nogen ret sporty type. Jeg kom nu hurtigt i tanker om min sporty veninde her, som jeg desværre har måttet undvære de sidste 7 år.

Som I sikkert kan se af billederne, var hun en dame med energi, livsgnist i sjælden grad og et temperament, der heller ikke lod nogen noget efter.

Her har jeg haft min tapre, hesteangste mor med på stranden for at tage billeder af os. Billeder, jeg i dag er meget, meget glad for at have.









Det blev lidt sløret, da jeg affotograferede mine billeder, men jeg prøver lige at følge op med nogle, der er skarpere senere.
Fik jeg nævnt, at min gamle veninde Petite på disse billeder er omkring 28 år???
En hammersej dame, som uden anstrengelser charmerede alt og alle, hun mødte.


2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en smuk veninde du havde! Jeg har altid været fascineret af ridning, men jeg fik ikke lov til at gå til ridning som barn. Nu glæder jeg mig over de ryttere, der jævnligt kommer forbi på vores vej.

Ha' en rigtig god tirsdag ...

queserasera sagde ...

Tak, Madame.

Hun var noget helt særligt og specielt meget smuk indeni også. Et rent livstykke med sin høje alder.

:-D