lørdag, februar 6

Farvel og tak


Det er ved at være næsten to uger siden, jeg købte denne buket, der har stået i min stue og været til glæde lige siden. I dag kan jeg godt se, at elegancen og skønheden er blevet overhalet af forfaldet (billedet er omkring 8 dage gammelt), så i dag er farvel og tak. Det har nu godt nok været 25 kroner, der var mere end godt givet ud og buketten er blevet gennemfotograferet, mens den i sit eget tempo har foldet sig ud og spredt glæde og skønhed, hvergang jeg gik forbi den.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det var flot, at du kunne få så smuk en buket for 25 kroner - og det er nemlig smart, når vi kan fotografere vores buketter og nyde dem igen og igen :-)
Ha' en dejlig søndag, Karin!

queserasera sagde ...

I lige måde Madame.

Jeg har været grundig med denne buket og har den også som billede på mit skrivebord. Det giver en daglig glæde med skønheden og farverne.