søndag, februar 7

Som en hvis mand læser Bibelen...

Jeg er i øjeblikket i gang med en bog om at få styr på sine ting og sin tid og sad i dag i min pause og læste om, hvad en "en dag/måske"-liste er for en. Forfatteren skrev: " ... [her]ville du finde et eller andet, du ikke er sikker på, at du vil engagere dig i." Som eksempel gav han blandt flere andre aktiviteter "bestige Mt. Washington".

Jeg havde åbenbart ikke opmærksomheden 100% ved teksten, for jeg studsede noget over, hvem i alverden, der kunne finde på at sætte "bestige Mr. Washington" på sin liste indtil, jeg fik med, at vi altså ikke snakker om mandspersoner, men om et bjerg.

Det er vist det, der kaldes et "Freudian slip"..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, ja, det må være et "Freudian slip" - og det kender vi vist alle ;)

queserasera sagde ...

Det er lige før, de er værd at samle, for de kan altså være ret underholdende.