torsdag, februar 11

Få styr på stilen

For cirka et år siden tabte jeg 6 kg og gik dermed fra en ret så truntet silhuet til at have i hvert fald antydningen af talje. Det betød selvfølgelig også, at mit tøj hang på mig og at der var behov for nyt.

Jeg havde noget tid forinden købte denne lille guide til tøjvalg, så den blev fundet frem igen og kom i brug og dét har gjort en stor og positiv forskel ikke bare på, hvor godt mit tøj passer til mig og den figur, jeg havde fået, den gjorde også en kæmpe forskel på, hvor meget tid, jeg brugte på at klæde mig på om morgenen, for i løbet af foråret var der skiftet så meget ud i klædeskabet, at jeg kun havde tøj, der passede ikke bare til mig, men som også passede sammen.

amazon, som jeg linker til ovenfor, kan man få lov at bladre i bogen, der er lille nok til at passe i tasken og som på en meget overskuelig måde opstiller nogle retningslinier for - jeg har allergi overfor regler, der er fastsat og dekreteret af andre, så jeg foretrækker at se bogens tips som retningslinier trods undertitlen - hvordan man bedst klæder store barme, små barme, korte halse, kraftige arme, store bagdele, brede hofter osv. Det er der alt sammen og er lige til at gå til.

Det er faktisk helt utroligt så stor en forskel, det gør, når man tager retningslinierne i brug. Det er ikke bare en langt dejligere oplevelse at stå foran spejlet, det giver også langt mere opmærksomhed og flere komplimenter og dét er jeg slet ikke færdig med at nyde.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hm.
Den må jeg låne og bladre i ved lejlighed.
Jeg har godtnok ikke SÅ store problemer med bagedele, men hvem ved hvornår sådan en kan trænge sig på..

queserasera sagde ...

:-P